Friday, February 19, 2010

SABUN HAND MADE SOAP


SABUN ORGANIK "HAND-MADE"


SABUN MARIGOLD

Sabun Marigold (Calendula) ini di perbuat dari ekstrak bunga Marigold. Mengikut kajian saintifik, Bunga Marigold (calendula) mengandungi vitamin E dan bertindak sebagai anti oksida yang natural dan mempunyai keupayaan untuk melembabkan kulit disamping melembut dan menyenangkan semua jenis kulit yang sensitif, kulit pucat, kering serta kesan terbakar matahari. Ia diproses secara tradisional (hand-made) dan dijamin mutu serta kebersihannya. Ia amat sesuai digunakan oleh semua orang tidak kira peringkat usia.

Harga RM 7.00 ( tidak termasuk penghantaran pos)

SABUN RESDUNG

Sabun Resdung ini di perbuat dari ekstrak buah bunga Tanjung , kulit kayu manis serta herba heba terpilih. Ia di proses secara tradisional dan dijamin mutu serta kebersihannya. Amat ssesuai digunakan pada semua peringkat usia.

Harga RM 7.00 ( tidak termasuk penghantaran pos)

SABUN SIREH
Sabun ini di perbuat dari daun sirih yang terpilih dan diperkayakan lagi dengan madu lebah asli, di proses secara tradisional (hand-made).Mengikut kajian saintifik, ekstrak daun sirih mengandungi flavonoid dan polyphenol yang bertindak untuk meregangkan kulit serta mengelakkan kedut.

Harga RM 7.00 ( tidak termasuk penghantaran pos)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...